tirsdag 2. mars 2010

Gaffar marked

Har hatt en rolig dag i dag. Første del var jeg ganske slapp og uvel, men ble bedre utover dagen. Jeg tar det som det kommer, så stresser ikke enda, det er bare andre dagen. Jeg dro ut i ettermiddag og fikk meg et par timer i handlegata her i området Karol Bagh er interessant. Der er også et område som kalles Gaffar marked, der alt er billigere - mot at man ikke får kvittering. Jeg kjøpte meg en diktafon til 250 kroner, som sikkert er turistpris, men som er billig likevel, og jeg pruta den ned. Kjøpte også Lonely Planet reisebok for India, en skulderveske og en cd med Bollywoodmusikk.
 
Bildene er fra Gaffar marked, og et fra en litt vanskelig tilgjengelig bank, men man er jo ikke så nøye på det. Ser for meg bestemor på vei opp i minibanken her Smilefjes Uttrykksikon
 
[Had a relaxed day, still tired. But went out at the local marked here in the afternoon, named Gaffar marked where everything is cheaper, but you don't get a receipt. I bought myself a voice recorder, a Bollywood cd, lonely planet book of India and a handbag. One of the pictures are from the marked, the other one from the entrance of a cash machine. Picture your grandmother on the way to witdraw money Smilefjes Uttrykksikon